Magamról

Saját fotó
Baja, Bács-Kiskun, Hungary
Üdvözöllek! Andrási Rita vagyok, kétgyermekes anyaként élem foltokkal teli életemet, így hát nem unatkozom! Kedvenc mottóm: "Az alkotás rabjaként nem vagyok szabad, de azzal foglalkozom, amit szeretek, ezért szabadnak érzem magam." (Zámbó István, képzőművész, zenész) Ha valami megtetszik, és szeretnéd, ha elkészíteném Neked, itt elérhetsz: andrasirita5@gmail.hu

2012. július 4., szerda

Ötletek táskadíszítéshez


Az applikáció

Tény, hogy tartottam a gépi applikálástól az elején, mára azonban már se szeri-se száma azoknak a motívumoknak, melyekkel táskát, vagy bármi mást textiltárgyat dekorálok.
Az első applikálásom egy alma motívum volt. Nagyjából a PATCHWORK SPECIAL TASCHEN 2010/3. számának megjelenésekor váltottam varrógépet, a Lucznikomat cseréltem egy Bernina Aurora 440 QE típusú gépre. Ebben az újságban van egy almás táska, melyet többször is megvarrtam mindig kicsit másképp.
Az első darabom az új gépemmel - és némi módosítással itt láthatjátok, a csutkát már magam terveztem:

Táska eleje





Táska hátulja, ami megmaradt... :)



















Almában  a körte!
Ez is elfogyott :)




















Ezeket további almás és csutkás táskák követték, majd jöttek  a muffinok:
                                                           Csajos-muffinos farmertáskák




Edit egy absztrakt mintás applikációt kért a farmertáskájára:


















Kata lufikat kapott:




Maja pedig szülinapjára kapta ezt  a koronával díszítített kislányos táskát:





Peti fiam egyszínű köntösét gyíkokkal díszítettem:


 És gyíkokat kért Bence is a popója alá a suliba:


Néha olyan mintára van szükségem, amit még nem használtam, ilyenkor rajzolok egyet, és alakítgatom míg olyan nem lesz, amilyennek elképzeltem, vagy keresek valami kiindulópontot a neten.
Ha érdekel benneteket az applikálás folyamata, a jövőben sort kerítek rá, hogy bemutassam lépésről lépésre, csak jelezzétek!
Jó varrogatást ebben a hőségben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése