2016. október 25., kedd

Ismét egy aktív szombat

Sziasztok!

Na nem mintha nem aktívan töltené egy anya a szombatját is általában a házimunka varázsában egyébként, de jó kicsit ebből a varázskörből kilépni, hisz úgyis megvár - és kellemes félnapot tölteni a foltos társakkal, most épp nem foltozva, hanem nemezelve.

Nagyné Drapkó Mónika már tanított néhányunknak nemezelt szélcsengőt, most népesebb csapattal és még nagyobb lelkesedéssel vágtunk bele a kitűző témájába.

Mónika tartott egy rövid bemutatót is néhány munkájáról.
Engem ez a képen látható sál fogott meg, Mónika egy laza szövésű anyagot nemezelt az általa már jól ismert technikákkal a gyapjúra.

Nekem ez a munkája tetszett a legjobban, és tervben van, hogy hamarosan megtanulhatom, talán ismét többedmagammal a Sugovica Foltkörből.
Itt már az előkészületek folynak: Mónika útmutatása alapján a kitűzőhöz Anna lányom kék színeket választott és a kreativitását ismét hozzátette: sárga gyapjúszálból hengert gyúrt és csigává formálta. Egy kis anyai segítséggel ezt majd a felületre kukacolom és meglátjuk, mi lesz belőle.












Én pedig a kedvenc színeimmel dolgoztam, ezeket rakosgattam Móni tanítása alapján:


Szappanozzuk a felületet az egyik kitűzőhöz
Elkészült a színes ananász a másik kitüzőhöz

Az egyik nemezelt köröm a gombócos formázás során csigává állt össze, meg is tartottam a csigaformát



És kidíszítve gyöngyökkel lett egy csigás kitűzőm, a másik, ananászos alapból pedig egy levélen virág. Imádom a színeit mindkettőnek!


Bővebb beszámolót hamarosan itt találtok majd:
http://sugovica.blogspot.hu/



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése