2016. január 15., péntek

Színkavalkád

Ismét újrahaszosítok

Alig vártam, hogy elkészüljek, és kézzelfogható legyen a táska, melyet már használatba is vettem.

Túrtam egy pulcsit még tavaly, már a helyszínen megindult a fantáziám - nem az első eset...

Aztán nem jut rá elég idő, más a fontosabb, és néha ez így jó. Tudjátok miért?
Mert mire végre odajutok, hogy az adott anyagból dolgozzak, sok mást készítek, sok mást látok, és megváltozik az elképzelésem, kiforrottabb, vagy éppen egyszerűbb lesz.

A novemberi Faddon, Aczélosné Magdinál töltött varrós nap változtatta meg az elképzelésemet ezzel a táskával kapcsolatban.

Mutatom képekben:

Ez a pulcsi színátmenetes szőrös fonalból készült, nagyon színgazdag, de a januári borongásban pont erre volt szükségem.
 


Valamiért fejjel lefelé helyezte be  a képet a programom, de a lényeg látható: a 4 rétegben előkészített alapra (fekete-vékony vatelin-táskamerevítő-lepedővászon) ráhelyeztem a pulóver elejét, majd formára vágtam és találomra hullámokat is, ezeket széthúzva a 3-4 cm-es résen előtűnt a fekete táskaalap.






 Itt látszanak igazán a pulóver vibráló színei, és az is, hogyan varrtam át a laposfejű gombostűm lapos fejét....










Miután végigvarrtam  az elemeket talpszélesen, hogy a szélük foszlós maradjon, a színátmenetes fonalból kirakóztam, hogy is lenne a legjobb az összkép. Lehet, ez már sok, de nekem most ez is kellett.

Íme a végeredmény, vibráló színek, színes fonal, és naggggyon meleg tapintású táska.

Már egy ideje pont ugyanúgy varrom a táskáimat, amiket magam használok: felül cipzárasak, belül egy zsebes rész, okostelefonnak külön zsebbel, még egy cipzáras belső zseb, és....













....  kívül hátul is egy cipzáras zseb.

A táska hátuljára felkerült az elől megmaradt utolsó hullám, ne vesszen kárba, és egy kis fonal.













A belseje türkizszínű lett.

Van még egy-két pulcsim itthon, a tervek meg majd alakulnak, ahogy ennél a táskánál is.

Ha kedvet kaptatok, kísérletezzetek bátran, jó érzés valami egyedit alkotni.

Jó munkát!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése