2015. november 23., hétfő

Faddon jártunk....

és esett az eső

Sziasztok!

Kifogtunk egy esős napot, így november közepe-vége felé, de jó, hogy nem egy havazósat.
Így ismét együtt varrhattunk Acélosné Magdival és még sok jókedvű foltos hölggyel.

Magdi háromnapos tábort szervezett, mi négyen Bajáról azonban csak a szombatot vállaltuk, családi teendőink mellett.
Mindenesetre ez az egy szombat most nagyon jól esett varrós lelkünknek.

Ezen a szombaton a téma egy szövettáska volt. Csak előző este sikerült eleve kitalálni, milyen anyagokkal készüljek, de elalvásig már a daraboláson járt az eszem.
Magdi megadta az alapokat a kétféle táska készítéséhez, és mindenki nekilátott az anyagválasztásnak, szabásnak. A munkát jókedvű beszélgetések kísértek, majd ebédeltünk és folytattuk a munkát estig.

Hát két egyforma táska nem született ezen a szombaton sem, és ez így van jól.

Én fekete vásznat választottam alapnak, erre dolgoztam rá a batikolt kötött-hurkolt anyagból szabadon szabdalt elemeket, majd még egy kis színátmenetes fonallal egészítettem ki az összképet.

Szövettáskát már varrtam, de ilyen laza hurkolású anyaggal még nem dolgoztam. Mindenesetre a Bernina varrógépem felsőanyag továbbítós talpa maximálisan jól működött varrás közben, nem tolta a kötött anyagomat, szép percíz munkát tett lehetővé.

A táskám képekben, íme:
 A táska eleje, a fonalkukacolós talpam is jól vette az akadályokat.
 A táska hátulja, egy zsebbel.
A táska felülről, itt sem csúsztak el összevarráskor a rétegek. A süllyesztett cipzár végeire műbőrdarabokat varrtam.


Szeretem az újrahasznosítást, így az alapanyagokhoz, melyeket azért minőségben jól kiválasztok, turkálóból is be szoktam szerezni. A következő táskám majd ezek alapján készítem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése