2014. szeptember 10., szerda

Érsekcsanádi varrós nap

Sziasztok!

Megindult az új tanév, múlt szombaton mi, foltvarrók is kaptunk új tanulnivalókat.

Szeretünk Érsekcsanádra menni foltvarrós napra, mert közel van, és mert mindig jók a témák, vásárlásra is van lehetőség, nem mellesleg nagyon jó a vendéglátás. :)

Tartalmas napot töltöttünk együtt. Én, és még néhányan Marika mama különleges mintájú táskáját varrhattuk meg. A technikát CD-s katedrálnak kereszteltük el, mivel a sablont egy CD-lemez adta, ennek átlói és az ezek alapján berajzolt négyszög. A végeredmény pedig a katedrál ablak technika jegyeit mutatta. A munka nem volt bonyolult, az eredmény nagyon különleges lett.

Képekben mutatom a részleteket Nektek:
 A táska külsejéhez két textil helyezünk egymásra, majd vatelint a jó tartás miatt. Berajzoljuk átfedésben a CD köröket, majd Csilla leleményes szóhasználata alapján sűrű cikk-cakk öltéssel megvarrjuk a babapiskótákat, és így elkészül az alapmotívum.


Jöhet az elemek kivágása, így kibukkan az anyag az anyag mögött. Marika mama mindegyiket kivágta én a képen látható módon dolgoztam, nekem így is nagyon tetszik.
 Marika mama a sarok elvarrásra is egy érdekes módot mutatott:
 Felül süllyesztett cippzárat kapott a táska.
 A béléshez drappos anyagot választottam.

A hátuljára is csempésztem egy mintát, de nem bírtam, ki, hogy ez ne legyen más, mint a színoldali minták.
Így ez almacsutkamintának tűnik.

A táska méretei is nagyon jók, pakolós lett, a cippzármegoldás miatt pedig nagyon biztonságos is.



Köszönjük a részletes és nagyon kedves útmutatást Marika mama!

8 megjegyzés:

  1. Ebben a formában is csuda klasszul néz ki!

    VálaszTörlés
  2. Én is befejeztem amit a varrós napon elkezdtem. Mire jó az esős hétvége...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóleső érzéssel olvastam, mindazt amit a táskával kapcsolatban leírtál. És nagy örömömre szolgált, hogy pozitivan fogadtátok igyekezetemet.Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  4. A táska csodálatosan szép lett, gratulálok hozzá.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Marika mama, máskor is varrok Veled szívesen, és tudom, még sokan gondoljuk így! :)

    VálaszTörlés