2014. szeptember 29., hétfő

Hawaii minta bézs-csokival

Sziasztok!

Végre átadhattam Erika barátnőmnek régen várt faliképét.
Ezt a faliképet még tavaly kezdtük el. Akkor megrajzoltuk sablon alapján a Hawaii motívumokat, mindhármat fliesofixre, hogy a felvasalás után "csak" applikálni kelljen és ne mozduljanak el  a motívumok.
Mutatom képekben:

Ezt a kanyargós csodát ráadásul szaténselyemre applikáltam, melyet előtte vasalós vetexszel bevasaltam, így stabilabb alapot kaptam.
Három motívum került egymás alá, egyenlő távolságra, azután méretre igazítottam magát az alapot, és ezt kereteztem szintén selyem csíkkal.
A sarkokban 45 fokban vágtam el az anyagot, az elszegéshez szintén selymet használtam, melyet 6,5 cm-esre vágtam és félbevasaltam a jobb tartás érdekében.

Ilyen lett a kész munka.

Erikám nagyon örült neki, jöhet egy újabb örömmunka...
:)


2 megjegyzés:

  1. nagyon szuper lett, gyönyörű. kifejezetten jó hogy selyemből csináltad.

    VálaszTörlés