2014. július 26., szombat

Hullámos mozaikos

Végre elkészült!

Vannak munkák, melyek nálam mindig váratnak magukra, elő-előkerülnek, haladok velük egy-egy fázist aztán ismét félrerakom őket aszerint, hogy éppen mi a fontosabb elkészítenem.

Végre elkészültem egy számomra új modellel, amit Juditnak varrtam.
A színeit együtt válogattuk össze.
A Többi már rám várt. :)

Mutatom is:

Először két 3-rétegű alapot állítottam össze 11,5 cm széles csíkokból, melyeket tetszés szerint daraboltam különböző magasságúra. A végeredmény 2 ilyen mozaikos kinézetű alap lett.
 Következett a szabadkezes gépi tűzés.

 Megvarrtam a cippzáras csíkot, melyet hosszabbra hagytam kicsit. Ez a biztonsági ráhagyás, a túllógásokat a bevarrás után csak le kell igazítani.
 Itt már a táska eleje-háta, egy-egy cipis zsebbel ellátva.
Ez már  a kész táska eleje, melynek mérete: 33 cm magas és 41 cm széles.
Hátul a cipis zseb középre került.

Nekem nagyon tetszik az elkészült táska, remélem a tulajdonosának is tetszik majd. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése