2013. szeptember 23., hétfő

Gyöngyös örömök

A napokban két szépséges ajándékot vehettem kézhez a szülinapos játék két résztvevőjétől, Hajnitól és Anitától.

A késedelemért egyáltalán nem haragszom...

A játék kapcsán nem tudtam mire számítsak, mégis hálás vagyok és tapasztaltabb e téren, hogy belevágtam.

Éljünk az életünket, család, gyerekek, betegségek, munkahely, elvárások, szezonok...így zajlik ez, és akinek nem, az biztos unatkozik...

Mégis a lányok betartották felém a játékban tett ígéretüket, és az alábbi ajándékokat küldték:


Hajnitól kaptam ezt az ékszerszettet, ilyen négyzetmintás fűzéssel én még nem találkoztam, nagyon tetszik, köszönöm szépen!

Anitától kaptam ezt a narancsos-barackszínű szettet, szintén különleges számomra, ez is tetszik!
Köszönöm Anita!
Hadd ne mondjam, kaptam mellé csokit is, de az már elfogyott, mire a fényképezésre került sor...azt hiszem Peti fiam volt, az ő kedvence a Sport szelet :)





Köszönöm kedvességeteket Lányok!
Szép napot!

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy épségben odaért, féltem hogy összenyomorítják a medált a szállítás során! Használd egészséggel!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Semmi bajuk a gyöngyöknek, formának, a postásunk is jó fej! :)

    VálaszTörlés