2013. augusztus 25., vasárnap

A tükrös paplan, a felhőhajú macska és a többiek...


Talán ott kezdem a népmesébe illő sorok mellett, hogy igen sokat varrok mostanában, élvezem majd minden pillanatát, rengeteg új dolgot próbálhattam ki.

Ez a táska nem egy könnyű darab, azonban megérte  a fáradságot. Rita mutatta meg a csoport összejövetelünkön, az enyém ilyen lett. A csipkevirágokat Margónak köszönhetem, feldobták a nagyon natúr hatást.








      Ezt a neszesszert pedig a maradék íves részből hoztam ki, és hangoltam össze  a táska stílusával.

Készült még sok-sok levendulás zsákocska, ezeket elajándékozom hamarosan.
Gabi hamarosan születő babájának készült ez a fejvédő és a kispárna.
Zsuzsi kért egy nőies táskát magának, még a nyárra....egy barna bőr-arany saruhoz készült, a gombokat külön ehhez választotta.
Jó volt dolgozni a táskán, kísérleteztem a szabadon szabdalással és a szabadontűző tudásommal...
Ezt az íves neszesszert egy régi újságomban találtam, kicsit alakítottam az eredeti mintán, érdekes munka volt.
Az elejét az Erikától  kapott csipkével díszítettem, hát ez a csipke is megtalálta helyét! :) 





A belseje ilyen lett

Brigié a tükrös paplan ötlet...
Ez a régi paplan ilyen új alakot kapott, a hímzést Brigi készítette, élvezte a munkát, nagyon dícsértem érte.
A füleit fehér cérnacsipkével díszítettem, szintén Brigi kérésére, tetszett neki a végeredmény.
Nos,  a felhőhajú macska....
Egy ilyen rajzot képzeljetek el, Hanna rajzolta, és kérte varrjam meg neki a márciusi szülinapjára....
Itt a rajz is...és az előkészületek


Ugyan augusztus van, de azért az idén elkészültem vele...Anna lányomnak is ígértem egyet, az a macska még fejetlen, de már majdnem ilyen szép az is... :)



 
És megint Brigi hímzését foglaltam táskába, ezzel is sokat dolgozott, de megérte!
E halacskák az augusztusi Praktikában voltak, kicsit másképp, de a gyerekeim örülnek majd, ha hazaérnek a mamától és ezeket kézhez veszik.....
Hát ezért volt időm varrni, ők nyaraltak és én is.... :::)))



Sok szép munkát mindenkinek!!! ARita

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép és hasznos holmikat varrtál! Biztosan mindenkinek nagy örömet szereztél az ajándékokkal.

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek! Elképesztően! Büszke vagyok rád, és kicsit irigy is vagyok, hogy nem effélék felé hajlik a hobbitudásom ;) :)

    VálaszTörlés
  3. Drága Zitám! csak azt kívánom, találd meg Te is azt a munkát, ami játék, mert annyira szereted és még fizetnek is érte! :)

    VálaszTörlés