2013. július 25., csütörtök

Nyaralni mentem!!!

...vagyis megyek hamarosan!
Persze varrósholmi nélkül nem kelek útra.

Az éves családi nyaralásunkra készülünk, kézi öltögetni valót mindenképpen szeretek magammal vinni.
...... amíg pancsolnak a gyerekek, vagy éppen pihennek két program között, én varrással pihentetem magam :).

Készültem jojókészítéssel, horgolós fonalakkal, ajtódíszhímzéssel, levendulazsákok díszítésével, majd kiderül, mi mindenre futja a nyaralós idő alatt.

A kis varródobozkám is jön velem,amit Judit barátnőmtől kaptam nemrég, mivel hát öregszem! :)
Jól megpakoltam a szükséges kellékekkel.

Szóval várom!!

Szép napokat Nektek is!





4 megjegyzés:

  1. Jó utat, jó nyaralást, és természetesen szép időt!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Zsimama, jó lesz remélem! Nagyon várják már a gyerekeim is! :)

    VálaszTörlés
  3. Sajna kevés....de a szándék megvolt!:)

    VálaszTörlés