2012. november 12., hétfő

Tartalmas napok

avagy készülnek az apróságok

Épp a napokban néztem, mennyi mindent alkotott Rózsa és Kereni, én is egy igen aktív alkotó héten vagyok túl, készülök karácsonyra, készülnek az egyedi megrendelések is, miközben persze gyereket nevelek, szállítok :), mosok, főzök, takarítok....
Gömbök kicsit más színekben




Jankával, "kis" tanítványommal a hungarocellel kapcsolatos
technikákat vettük sorra, a foltberakás,
és az articsóka technikát.













Mint két tojás, azaz harang :)

Annám karácsonyi hangulatú tojása :)

 Készülnek a csajos csizmák is.

Az orsó formájú hungarocellből szép, karácsonyi hangulatú textilekkel tobozdíszt készítettem.
















Tilda egyik könyvéből készült ez a pingvin, Annám már cipeli magával, szereti, öleli, nehogy megfázzon... Már hogy a pingvin... :)















Az egyik lila neszi Biusé lett, a másik még vár a gazdájára.











Ezeket a fagombokat a Mívesportékáktól kaptam, sok textildíszemet díszíthetem majd velük.








 
És mi készül ezekből a színes textilekből?
Majd hét vége felé azt is megmutatom!
Addig is alkossatok sok szépet Ti is!













7 megjegyzés:

  1. Szia :o)
    Látom te se unatkoztál!
    Szépek az articsókás díszeid.Teljesen profi vagy benne,nagyon tetszik a tildás pingvin is,nem csoda,hogy Anna kedvence:o)
    Szép Hetet !!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek a díszeid. Azok a kis harangok és a toboz!!!
    További jó készülődést.
    Erzsi

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm kedves szavaitokat, jól esik ebben az esős, borongós időben! Hajrá alkotás! :)

    VálaszTörlés
  4. Jézusom dolgozol mint a gép. réges régen csináltam articsókát, de ahogy te csinálod, az valami szuper. a többi meg elképesztő. már jövő karácsonyra is varrsz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Törekszem kiszolgálni a célközönséget, de még ez sem elég! Valami turbótabletta is kéne! ::))

      Törlés