2012. szeptember 12., szerda

Csanádon jártunk

Varrósnapi élmények

Az érsekcsanádi Összkép foltvarró csoport jóvoltából a szombatot közös varrással tölthettük. Nagyon jól éreztük magunkat, a bajai Sugovicáktól sokan voltunk, és varrtunk. Sokféle témából lehetett választani, én egy íves táskát szerettem volna megtanulni varrni, amit Szilvi tanított.


Persze a dolog nem ment simán, hisz az íveknél érdemes figyelni az ún. anyagok betartására, vagyis, hogy az illesztések pontosak legyenek. Ebben Erika barátnőm segédkezett, és a dolog működik! Csak rá kell érezni. Van ez így mással is az életben :)

Íme az eredmény:


Fül nélkül jó pakolós neszeszer lesz

















Aztán a kellemes hangulatban és sok varrással, beszélgetéssel eltöltött nap végén a helyi csoport ajándékokat sorsolt ki a vendégek körében, én ezt a tartalmas csomagot vihettem haza:


És még valamit..... Ildikóval már egy ideje beszéltük, hogy az általa használt különleges tapintású anyagot majd nekem adja, mivel készítem a pikniktakarónkat, és olyan anyagra lenne szükségem, mely a földre, fűre rakva könnyen, akár mosás nélkül is tisztítható. Ez, az egyik oldalán fényes anyag olyan műanyagos hatású, sajnos nem tudom a nevét. Nagyon köszönöm Ildikó, és ahogy megbeszéltük, hamarosan meghálálom!!! :)



Vajon milyen anyag lehet ez????


1 megjegyzés: