2012. augusztus 6., hétfő

És hazaértem!

Élménybeszámoló az Alkotó hétvégéről

Még csak tegnap értünk haza Kecskemétről, máris megosztom Veletek friss élményeimet, remélem Ti is érzitek majd, milyen jól éreztük magunkat. Most megmutatom mi mindenre volt időnk e háromnapos alkotás során.
Miután pénteken megérkeztünk Kecskemétre és lepakoltunk, délután 2 körül megkezdtük a közös varrást. Első témánk a Reiner Rita által bemutatott stencil quilt volt, nagyon izgalmas volt  a munkafolyamat és itt láthatjátok, én mit hoztam ki belőle:
A tenyérlenyomat

Aztán szombaton két izgalmas témát dolgoztunk fel. Kacsuk Évi a blokkos bargellot mutatta be nekünk, és azt is, mennyi lehetőség rejlik a blokkok variálásában. Izgalmas kirakózni a textilelemekkel, én még nem döntöttem el, melyik változatot fogom kiválasztani.

Asszimetrikus középpel

Pink-narancs középpel

A csokoládé szín dominál




































Délután Polyák Ildikótól kaptuk a modern quilt gyakorlati bemutatóját - még pénteken este képek segítségével részletesen beszámolt nekünk az elméleti tudnivalókról. A munka során mindannyian próbáltuk megfogni  a modern quilt lényegét - legyen minimalista, improvizatív és asszimetrikus... a kritériumoknak megfelelően alkotgattunk, a blokkjaim alakulnak, a végleges kompozíció még itt is várat magára:
A modern puzzle darabjai...
A vasárnap délelőttöt Szabó Irénnel tölthettük, egy számomra új fazonú neszeszert mutatott nekünk. Türelme és kedvessége folytán mindenki megkapta a kért segítséget, készségesen avatott be bennünket  a kédervarrás rejtelmeibe, mutatott, segített és dícsért. Kacsuk Évi szolgált jó ötletekkel a varrótalpat illetően, mellyel nekem is sikerült elsőre is megvarrni a kédert (ez a dolog géptípusonként változó talpat igényel, Évivel, Rózsával egyforma a gépünk, ezért is örültem Évi segítségének).
A délelőtt folyamán szebbnél szebb neszik születtek Irén útmutatása nyomán, az enyém ilyen lett:

Íves neszi kéderrel

Köszönet az Oktatóinknak, akiktől rengeteget tanulhattunk, nektek Lányok a jó társaságért és hangulatért! Nagyon jól esett a koleszhangulat, a finom menzakoszt és a "tömegvarrás"!
Első táborózóként sok új tapasztalattal gazdagodtam, és még több kreativitással csapok majd a foltjaim közé :))
Hárman  a bajai csapatból

Alakul a kukacolás
A facebookon további képeket láthattok az élményről!
Most nyaralni indulok kis családommal, 15-e után jelentkezem ismét! Szép napokat Nektek is!

9 megjegyzés:

  1. Jó nyaralást,utána újult erővel tovább :o)....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Rózsa, nektek is jó pihenést! Üdv. a Misidnek, jó fej! :)

      Törlés
  2. Örülök, Rita, hogy megismertelek benneteket, és hogy segíthettem. :) Jó pihenést, szerencsére még én is szabin leszek szombatig. :)))
    Puszi kacsukévi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is örülök, és jó pihenést még e pár napra Neked is! :)

      Törlés
  3. Szépségeseket alkottál, biztos jó lehetett!
    Jó nyaralást, puszi a gyerkőckéknek is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó volt, köszi, a gyerekek is üdvözölnek! :)

      Törlés
  4. Köszönöm a figyelmed Rita!
    Találkozunk az emlékkurzuson!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon örülök a beszámolódnak! Sokat tanultatok! Jó lehetett! Érezzétek jól magatokat a kirándulás alatt is!

    VálaszTörlés