2012. augusztus 19., vasárnap

Épp, hogy hazaértem!

A pixel applikáció

14-én kedden érkeztünk haza a családi nyaralásból, 15-én pedig már egy kellemes napot töltöttem a Bácskai Kultúrpalotában.
Rita szervezte össze a kis csapatot: a Pavarotti emlékkurzus résztvevői, algyői foltvarrók, és mi, Sugovicák tudhattuk meg a pixel applikáció technikájának részleteit. Mindenki egy általa választott fotó alapján rakosgatta a színes apró négyzeteket.

Az elején nehezen állt rá a kezem, némileg idegesítő volt rakosgatni az alig 1x1 cm-es textilnégyzetkéimet, aztán lazábban fogtam fel a dolgot és szabadabban rakosgattam a kirakóm darabjait. Így már látványosabb lett az eredmény. Persze a képemen még rengeteg apró darabka kerül majd a helyére, mire ebből tavirózsa lesz:



 
Annám nagy örömmel segített nekem, hálás voltam, hogy ilyen jó kislány! Rita készítette róla azt a fotót, ahol épp nekem segédkezik :)





Beszámolót olvashattok még Ritánál, inecsg oldalán és persze a Sugovica Foltkörünk oldalán is e kellemes napról.

Kata járt nálam a minap, látta, ahogy alakul a tavirózsám az apró négyzetekből, nézte-nézte, majd
megjegyezte:  Te normális vagy?!
Nos, a feladatra kihívásként tekintek, és ha az elején tartottam is tőle, élvezettel készítem és várom a végeredményt! Lehet, hogy pont azért vagyok normális, mert kicsit nem??!! :)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó, de könnyű annak ha ilyen segédje van. Ügyes kis csajszi. Már alig várom hogy teljesen kirakva lássam.

    VálaszTörlés
  2. Eddig nagyon szép, kíváncsian várom a végeredményt! Anna igazi tünemény ezen a fotón! Szép estét!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon sajnálom,hogy én nem lehettem ott.
    De nagyon örülök,hogy ez a közös program is ilyen jól sikerült.
    Nagyon hálásak lehetünk Ritának,hogy ilyen sok jó programot szervez,amiből sokat tanulhat a csoport. :o)
    Üdv.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lesz Rita, csak így tovább! A szeptemberi kiállításon ott a helye!

    VálaszTörlés
  5. Kíváncsi vagyok, milyen lesz a végeredmény! Tündéri kis angyalkád van! az enyémek szétszedték volna a termet...:-)

    VálaszTörlés
  6. Köszi Lányok, dolgozom rajta, Annám továbbra is segítőkész! :)Majd mutatom az eredményt! :)

    VálaszTörlés