2012. július 26., csütörtök

Újabb örömök

Két ajtódísz egy gazdára talált :)

Bea, ki szintén foltoskodik - már ha ideje engedi - de sajnos nem..., megkért, hogy készítsek neki ajtódíszeket.
Most készültek el a munkák. Az egyiket, egy szőlőset, már bemutattam Nektek korábban:

Bea szőlős ajtódísze








A másik ötletet ő hozta. A Patchwork Magazin 2010/4. számában talált egy méhkaptáras kompozíciót. Bea a férjével méhészkedik, így az újság nézegetése közben megtetsztett neki az ott szereplő ajtódísz-kompozíció. Összeültünk, kiválasztottuk  a megfelelő anyagokat, megbeszéltük  a változtatásokat, majd míg Bea szorgosan méhészkedett, én szorgosan varrtam :), alakítottam az ajtódíszt. És elkészültem vele, itt mutatom meg Nektek:

A mézes kompozíció

A kaptár közelebbről

Az egyik mézescsuporka
És mit kaphattam vajon köszönetképpen? Hát persze hogy mézet! Most hétvégén majd sütök is belőle, és kóstolom is! Köszönet Bea Neked és a méheknek! :)

1 megjegyzés: