2012. július 14., szombat

Élmények...

és a beszámoló

Nagyon-nagyon feltöltődtem  a napokban foltos élményekkel, és sok szeretettel, és ezzel remélem, nem vagyok egyedül itt Baján!
Sokat dolgoztunk és meglett az eredménye! 12-én csütörtökön végre eljött a nagy nap és megvarrtuk a rekordméretű magyar zászlót, az eredmény egyedülálló lett!


Hogy az árnyalatok harmóniában legyenek...

Bajai és vidéki foltvarrók dolgoztunk 3 csapatban, a pirosak, a fehérek és a zöldek varrtak, vasaltak, igazítottak, hogy ezt  a szépséget létrehozhassuk! Én az 5. zöld színű sort varrtam, mindenki bőven hozzátette tudását, energiáját.
A hátlapra került 1-1 plakett azok részéről, akik részt vettek  a nagy munkában. A Sugovicák emléklapját én készíthettem el:
Erre kerültek a Sugovicások aláírásai

A munka emlékét őrző plakett
Nagyon jó volt együtt varrni, a hangulat elmondhatatlan, sokan bejöttek hozzánk a munkafolyamatok során, barátok, ismerősök, akiknek szintén köszönet jár a támogatásért, és a sok mosolyért! Én köszönöm Zitáéknak, Andiéknak, Majáéknak, hogy kicsit velünk voltatok!  Ez egy nagyon jó csapatépítő program is volt, sok új foltbarátság kezdete ez, örülök Vali, hogy megismertelek!


Majával, a kis szurkolóval
 
És a gyönyörű végeredmény

Képeket Baja Város honlapján már láthattok, no meg a Facebookon rengeteget, részletes beszámolót pedig a Sugovica Foltkörünk oldalán és a Magyar Foltvarró Céh oldalán is olvashattok majd.

Mindezek után másnap Szakácsné Piroska, a Magyar Foltvarró Céh elnökasszonya megnyitotta kiállításunkat a Bácskai Kultúrpalotában, ahol az előző nap munkálkodó foltos hölgyek munkáit nézhetitek meg.
Néhány kép az ünnepélyes pillanatokról:

Piroska ünnepélyes beszéde

Anitával, Mariannal a legjobb óvónőkkel :), és Marcsival, a baráttal és foltostárssal
















Bővebb beszámolót és képanyagot szintén a Sugovicák oldalán találtok majd.

A megnyitó végén Ritát nagyon megleptük mi, Sugovicák: Erika egy gyönyörű csokrot készített Ritának, melyben a virágok mellett sok-sok varrnivaló apróság kapott helyet, Dorina segített nekem ezeket összeválogatni, és persze mind meghatódtunk! A virágok is foltos szemmel nézve kerültek bele: narancs minirózsák mellé nagy, pink rózsafejek, mélysárga mini napraforgók és kivi-zöld levelek. Hát megvolt a kontraszt! :)
Köszönjük Rita, a belénk vetett bizalmadat és - ismételve a már szlogenné vált szavakat - merjünk nagyon álmodni!!!

9 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Nagyon ügyes csapat vagytok!
    A kiállítás megnyitóra sajnos nem tudtam elmenni, mert nem értünk vissza Bajára, de a kiállítást mindenképp megnézem!

    VálaszTörlés
  2. Köszi, Liza! Sok szépet fogsz látni, jó nézelődést!

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük, nagyon jó volt veletek!

    VálaszTörlés
  4. Örülök,hogy jó érezted magad!!!
    Jó buli volt!!!
    Rózsa

    VálaszTörlés
  5. Jó volt együtt Lányok! Máskor is!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Rita a részvételed, a szépérzéked, és a kedves szavaid! Jövőre, Veled ugyanitt? :)

    VálaszTörlés
  7. Öröm volt olvasni a beszámolódat! Mindenkinek nagy gratuláció!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük! Máskor is szívesen látlak az oldalamon!

      Törlés