2012. július 10., kedd

Alkotó hétvége...

mert megérdemlem! :)

Foltos életem során eddig örültem, ha egy napot elmehettem egy éppen aktuális foltos rendezvényre, hisz két gyerek és egy sokat dolgozó férj mellett meggondolandó, egy évben mennyi időt tudok távol tölteni a családtól.

Nos, az idén végre én is belevágok egy háromnapos, ottalvós táborba! A gyerekekre persze ismét  a mama vigyáz, én pedig varrhatok gyakorlatilag éjjel nappal Kecskeméten, augusztus 3-4-5-én. Ez a hosszú hétvége nagyon tartalmasan telik majd. Ajánlom Nektek is! Nézzétek meg az Magyar Foltvarró Céh erre vonatkozó részletes programját és jelentkezzetek!

Aki jelentkezik, részletes leírást kap a tanfolyamok témáiról, az anyagszükségletekről. Én ezt már megkaptam, és úgy látom, neves előadók tartalmas tanfolyamain vehetek majd részt. A tanulható technikák gazdag alapot adhatnak újabb szép foltos munkáknak.






Mert TI is megérdemlitek! :)

3 megjegyzés: