2012. június 24., vasárnap

Ajándékok...

személyre szabva

Szeretem, ha van program és zajlik az élet, két gyerekkkel persze mindig zajlik! :) Most azonban felnőtt programokról számolok be nektek, ahová természetesen ismét ajándékokkal készültem.
Időrendben először a pénteki meghívásunkról írok. Egy igen elegáns hölgynek készültek a neszeszereim szaténselyemből, ugyanilyen béléssel és szolid díszítéssel. A partinak a Bodri pincészet adott helyet Szekszárdon, csodálatos környezetben és nagyon rusztikus belső térrel. A mulatság hosszúra sikeredett, és persze nagyon jól éreztük magunkat!

A szett









A szabadkezes tűzésem közelebbről

A szombat hajnalig hajnalig tartó mulatozás után ugyan keveset sikerült pihenni, de már alig vártuk az újabb pincebulit. Hajósra mentünk Judithoz és Kazihoz, a Süni csoport szülei kaptak hozzájuk meghívást, (ők is Sünis szülők!). A csoport is készült ajándékokkal. Én egy stílusos ajtódíszt készítettem, melyet előző héten terveztem meg. Itt mutatom nektek, milyenre sikerült:
A pincéhez illő ajtódísz










A szőlőminta közelebbről
 
Az interneten már láttam házikókat, ezt magam terveztem, és ötvöztem a Praktika egyik régebbi számából vett szőlőmintával. Erika barátnőmtől hallom mindig, hogy legyen egy első darab, melyen kijönnek az esetleges pontatlanságok, formabeli- és egyéb hibák. Hát leültem rajzolni, majd kiszabni az alapötletet és miután azt összevarrtam, nekiálltam a már javított első kész darabom elkészítésének. A rászánt idő így persze nem kevés, de megéri! Kísérletezzetek bátran, térjetek el az alapötlettől és varrjátok meg egyedi elképzeléseiteket! Az így kialakított alap aztán sokféleképpen felhasználható, ötleteljetek bátran! Az én fejemben már alakul a következő egyedi darab! :)

A "pörköltbuli" persze nagyon jól sikerült, ezúton is köszönöm a Házigazdáknak, hogy vendégül láttak bennünket! :)


3 megjegyzés:

  1. Csodaszép alkotások! A szőlő nagyon élethű lett.

    VálaszTörlés
  2. Köszi, törekedtem rá, hogy csipegetni is lehessen belőle! :)

    VálaszTörlés