2012. június 18., hétfő

Adok is, kapok is

Sok minden történt velem az utóbbi időben, ezekről számolok be Nektek néhány mondatban.
Erika barátnőmtől kaptam egy csokor virágot, garantáltan sosem száradnak el! :) Egykori tervünk az volt, hogy majd együtt megvarrjuk a Praktika magazin egyik régesrégi számából, aztán neki sikerült, köszönet érte!


Részt vettem Dobray Zsuzsa bajai tanfolyamán, erről képeket a Sugovica foltkörünk oldalán találhattok. Zsuzsa mindenkit meglepett néhány saját készítésű aprósággal, blokkal, szívdísszel, amit mindenképpen őrzök majd a varrósdobozomban, ahol elférnek a különleges kincseim is. Ezeket kaptam:




És amit én adtam: a szombati Varrjunk a szabadban rendezvényen kis darabkákat a tudásomból. Sok érdeklődő kisgyereknek, tininek mutattam a jojókészítés és a fonalvirág készítés egyszerű lépéseit. Hisz kell az utánpótlás! Ne kallódjon el a bennük lévő kreativitás! Rózsától kaptam a képeket, mert mikor is merülne le a fényképezőm eleme, mint pont a helyszínen....




Ugye megéri? A vége felé az én hatéves Annám is varrt egy jojót
nagyon ügyesen.


2 megjegyzés: