2012. május 21., hétfő

Sűrű program - sok ajándék

Kirándulás, szülinap

Biztos már nektek is voltak sűrű napjaitok! Hát most ez a hétvége nekem igencsak elménydúsra sikeredett!
Szombaton lányom óvodáscsoportjával kirándultunk egy nagyot. Délelőtt 10 órakor megnéztük a Bűbájos lakat c. előadást a Bóbita Bábszínházban gyerekestül, szülőstül, tesóstul. Mondhatom, mindenki nagyon élvezte, jókat nevettünk még mi, felnőttek is. A Bábmúzeumban gyönyörű, és akár 50 éves bábokat is láttunk. Nagyon tudom ajánlani ezt a programot, ha tartalmasan szeretnétek időt tölteni a családdal, barátokkal. Persze nem mentünk üres kézzel. A színház szervezőjét, Juditot leptem meg a Süni csoport nevében egy saját készítésű neszeszerrel, köszönetképpen a szervezésben nyújtott segítségéért.
 























A Zsolnay negyed játszóterét is nagyon élvezték a gyerekek.
Aztán hazaérve Abaligetről, ahol a csoport megnézte a cseppkőbarlangot és a denevérmúzeumot is, a gyerekeimmel szülinapra siettünk, ahol Bencét, az ünnepeltet leptük meg fiús dolgokkal. És ahogy anyukájától hallom, a párna nagy sikert aratott! Mivel nekem is van egy fiam, rá kellett jönnöm, hogyan varrhatom meg a Bionicle vagy a Transformer maszkot textilből - éljen  az applikálás! :) Nektek tetszik?





















Aztán a sűrű szombat után jött egy vásáros vasárnap, amit ismét sikerült jó hangulatban eltöltenem Ilonkával. Végre találkoztam Marvikával és anyukájával Gyönkről, Ildikóval Csanádról,  Mari nénivel a szántói kosárfonóval és még sok kedves ismerőssel.




Ma meg itt a hétfő, és forró már a vasalóm, úgyhogy megyek is! Szép napot Nektek!









2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól sikerült hétvégéd lehetett:o)
    Rózsa

    VálaszTörlés
  2. Szépségek!
    Sajnos én nem jutottam ki a vásárra! :(

    VálaszTörlés