2012. május 8., kedd

Pincebuli


A szombatot vendégségben töltöttük Zoliéknál Nemesnádudvaron, és hogy ne menjünk üres kézzel, a házigazdánknak egy ajtódíszt készítettem. Az ötletet Rózsánál láttam, ő személyesen járt az idén Tatabányán egy varrósnapon, és onnan hozta ezt a tetszetős ajtódísz mintát. Én az eredeti méretet kinagyítottam, így lett a kész dísz mérete 23 cm. A szívformát sokféleképpen dekorálhatjuk, én most  kettőt mutatok meg Nektek,  Rózsánál láthattok más elkészítési módot is.





A natúr összeállítást varrósbarátnőm, Erika kapja, hálám jeléül, mert mindig számíthatunk egymásra :) !



2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek,ügyi vagy:)
    Rózsa

    VálaszTörlés
  2. Köszi Rózsa, nagy sikere volt! Most a könyvelőmnek készítek egyet, majd mutatom! Szép napot!

    VálaszTörlés