2012. május 28., hétfő

Fedlapos táskák...

...és a farmerek új élete

Rendelésre készítettem a most bemutatott táskákat. Kata kérése egy farmeres táska volt földszínekkel, kevés zölddel, csajosan. Ez az állítható pántos táska készült az elképzelése alapján:


Aztán Évától kaptam a feladatot, hogy a drappos kordbársony farosából alkossak egy egyszerű, és praktikus oldaltáskát, natúr belsővel:




















És szintén Éva kérte, hogy a kék farmerjából készítsek egy pakolós nagy táskát. Ehhez először készítettem  a nadrágból egy szoknyát, majd elvarrva az alját és kifelé a sarkait elkészült a hatalmas "strapatáska".
Éva sajnálta a nacikat kidobni, jól is tette, hogy elhozta őket! Így a gatyák tovább élnek! :)
Én nagyon szeretem az újrahasznosítást, és ti?

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jók!
    Bármelyiket elfogadnám!

    VálaszTörlés
  2. Varrok Néked is, ha szeretnéd! :)

    VálaszTörlés
  3. Látom megy az újrahasznosítás....
    Rózsa

    VálaszTörlés
  4. Imádom! Aztán meg azon töröm a fejem, mi legyen a levágott maradékokkal! ::))

    VálaszTörlés